آخرین کاپ ها

ساخت وبلاگ

جابر صادق زاده قهرمان مسابقات پهلوانی رقابت های بین المللی جام الکساندر مدوید در شهر مینسک پایتخت بلاروس شد.

به گزارش کاپ، در مسابقات کشتی پهلوانی که در روز دوم رقابت های جام مدوید برگزار شد، در وزن +90 کیلوگرم جابر صادق زاده با پیروزی مقابل بلگادی مانخجارگال از مغولستان قهرمان شد و اوماگ عبداله از ترکیه و آرزوبیک کاری بیکوف از قرقیزستان مشترکا سوم شدند.

در مسابقات وزن 70 کیلوگرم نیز رسول تی خایف از بلاروس قهرمان شد.، حمید اللهیان از ایران به مقام دوم رسید و بالدو باتسوخ و خاتانباتار هردو از مغولستان مشترکا به مدال برنز رسیدند.

مسابقات این دو وزن با حضور 45 کشتی گیر از کشورهای مختلف امروز(جمعه) در شهر مینسک برگزار شد.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 123 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:40

 مهاجم صبا گفت: باید کارشناسان درباره اخطار دوم من نظر بدهند.

محمد اوسانی در گفتگو با کاپ، درباره اخراج خود در بازی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خودم هم نمی دانم چه اتفاقی رخ داد. شاید در هنگام کارت زرد اول به داور اعتراض کردم که او به من کارت داد. اما خطای دوم اصلا خطا نبود. حرف هم نزدم. کارشناسان نظر بدهند. شاید داور با من لج کرده بود.

وی در رابطه با شرایط مالی باشگاه و دریافتی خود خاطرنشان کرد: از لحاظ مالی 50 درصد قرارداد خود را گرفتیم.امیدوارم در روزهای آینده مشکلات حل شود.

اوسانی در خاتمه درباره روند مسابقه اذعان داشت: تیم ما مستحق برد بود که متاسفانه چنین امری میسر نشد انشالله جبران کنیم.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 130 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:40

سارا خادم الشریعه در دور هشتم رقابت های گرند پری شطرنج بانوان جهان برابر استاد بزرگ هندی به تساوی رسید تا هم‌چنان بدون باخت به کار خود در این رقابت ها ادامه دهد.

 به گزارش کاپ، در دور هشتم رقابت های گرند پری شطرنج بانوان جهان که به میزبانی ایران برگزار می شود، سارا سادات خادم الشریعه مقابل "هومپی کونرو" از هند و نفر دوم شطرنج جهان به تساوی رسید تا همچنان بدون باخت به کار خود در این رقابت ها ادامه دهد. استاد بزرگ هندوستان با ریتینگ 2583 از این نظر بهتری شرایط را در میان شرکت کنندگان مرحله دوم گرند پری دارد.

خادم الشریعه استاد بین المللی ایران با ریتینگ 2403 در پنج دور ابتدایی رقابت ها به تساوی و در دورهای ششم و هفتم به پیروزی رسیده بود.

نماینده ایران در گرند پری شطرنج بانوان جهان در ادامه رقابت ها در دور نهم مقابل استفانوا قرار می گیرد.

مرحله دوم رقابت های گرند پری از 22 بهمن ماه به میزبانی ایران آغاز شده و تا 4 اسفند ماه ادامه دارد. این رقابت ها با حضور 12 شطرنج‌باز پیگیری می شود.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 131 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:40

فرهاد توکلی به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و ویتنام انتخاب شد.

به گزارش کاپ،فرهاد توکلی به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و ویتنام انتخاب شد.

توکلی در این بازی موفق شد چهار بار دروازه حریف را در دقایق ۸، ۸ ، ۱۹ و ۲۲ باز کند.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 138 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:37

فرهاد مجیدی با حضورش در استادیوم آزادی صحنه های زیبایی را به وجود آورد.

به گزارش کاپ، استقلال تهران امروز در حضور فرهاد مجیدی و قریب به 70 هزار نفر، گسترش فولاد را شکست داد و پس از یک هفته دوباره به صدر جدول رده بندی برگشت. فرهاد مجیدی پس از ماه ها به ایران برگشته بود و برای حمایت از تیم محبوبش به استادیوم ازادی آمده بود. در ادامه فریم به فریم با این ستاره محبوب استقلال یا به قول خود آبی ها، 7 مقدس همراه می شویم:


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 128 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:37

هواداران استقلال برخورد دور از انتظاری با هافبک عراقی تیم خود داشتند.

به گزارش کاپ، امروز و در موقعی که استقلال توانست دوباره به صدر جدول بازگردد به جز حضور چشمگیر تماشاگران، بازیکنان قدیمی این تیم هم حضور پررنگی داشتند.

از میلاد میداوودی و مهدی امیر آبادی و صد البته فرهاد مجیدی که بگذریم؛ حضور جاسم کرار هم در نوع خود عجیب و جالب توجه بود. هافبک عراقی نیم فصل اول استقلال که به دلیل حواشی زیادی که برای این درست کرد از جمع آبی پوشان جدا شده بود؛ حالا به واسطه حضور تیم نفت الوسط  در ایران بود و تماشای بازی تیم سابق خود را از دست نداد.

نکته جالب برخورد خوب آبی ها با هافبک عراقی بود. آن ها بدون توجه به مشکلات قبلی این بازیکن، رفتار بسیار خوبی با او داشتند و عکس یادگاری هم با کرار گرفتند.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 119 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:37

دروازه بان تیم فوتبال استقلال اهواز گفت:دلم برای این بچه ها می سوزد.

به گزارش کاپ،لوییز فرناندو پس از باخت تیمش مقابل نفت تهران اظهارداشت:یک توپ ساده را نتوانستیم دفع کنیم و متاسفانه گل خوردیم. ناراحت شدم که این گل در اخر بازی به ثمر رسید. بچه ها خیلی خوب بازی کردند،دمشان گرم. همین طور بازی می کنیم تا ببینیم آخر لیگ چه اتفاقی می افتد.

وی درباره اینکه پس از بازی گریه کرد و از سوی هوادارن تشویق شد بیان داشت:دلم برای این بچه ها می سوزد،آنها همیشه در تمرین حضور دارند و حیف است که ببازیم. این باشگاه بزرگ است اما از اول فصل وضعیت همین بوده. خیلی ناراحتم و تا اخرش با بازیکنان می مانم تا ببینم چه می شود. ماندن در لیگ سخت است اما تلاش می کنیم.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 123 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:11

 سرخپوشان به مصاف تیم هنر و موسیقی می روند.

به گزارش کاپ، سرمربی پرسپولیس امروز با حضور در مرکز خیریه وحدت از کودکان معلول ذهنی دیدار کرد.پیراهن پرسپولیس به قیمت 60میلیون تومان به نفع این کودکان به فروش رسید. 

امروز مقرر شد که روز سه شنبه چهارم اسفندماه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر با تیم هنر و موسیقی دیداری دوستانه انجام دهد تا عواید آن به این موسسه خیریه برسد.

گفتنی است برانکو به دلیل خیریه بودن این موضوع با آن موافقت کرد. 


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 118 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:11

 مربی تیم گسترش فولاد گفت: داوری جز یکی، دو صحنه خوب بود. 

به گزارش کاپ، حمید فرزانه درباره شکست تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: گسترش یکی از تاکتیکی ترین تیم های ایران است نمی دانم چه  اتفاقی افتاد که باختیم. ما برای سه امتیاز آمده بودیم. 

وی افزود: داوری جز یکی، دو صحنه خوب بود. هفته قبل امیرحسین صادقی با سیدصالحی همین کار را کرد اتفاقی نیفتاد. اما این دفعه رحمتی بود و نصرتی اخراج شد.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 130 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:11

استقلال در حضور فرهاد مجیدی و هوادارانش موقتا به صدر جدول برگشت.

به گزارش کاپ، استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15:30 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 70 هزار نفر به مصاف هم رفتند و درنهایت آبی پوشان تهرانی با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیدند و موقتا به صدر جدول برگشتند.

سجاد شهباززاده در دقیقه 33و محسن کریمی در دقیقه 44 مانند بازی رفت گلزنان استقلال بودند و شهرام گودرزی هم در دقیقه 93 یکی از گل ها را جبران کرد. ضمنا محمد نصرتی در دقیقه 58 به دلیل درگیری با رحمتی کارت قرمز مستقیم گرفت و محمد ابراهیمی هم در دقیقه 30 پنالتی خود را به صورت چیپ زد که رحمتی دستش را خواند و پنالتی اش را مهار کرد تا نقش بسزایی در پیروزی تیمش ایفا کند.

گل اول استقلال مشکوک بود و پنالتی گسترش هم گویا باید تکرار می شد. این مسائل باعث شد تا گسترشی ها به داور بازی اعتراض داشته باشند.

امید ابراهیمی، سید مهدی رحمتی و حنیف عمران زاده  از استقلال کارت زرد گرفتند. ابراهیمی و حنیف بازی بعدی مقابل راه آهن را از دست دادند و سه کارته شدند.سید محسن حسینی و مگنو باتیستا هم از گسترش کارت گرفتند.

حضور فرهاد مجیدی در این بازی باعث شده بود هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند. البته رایگان شدن بلیط هم در این مساله دخیل بود. لازم به ذکر است میلاد میداوودی، مهدی امیرآبادی و جاسم کرار هم به عنوان دیگر مهمانان ویژه در ورزشگاه شاهد بازگشت موقت استقلال به صدر بودند. اگر استقلال خوزستان از پس صبا برنیاید، استقلال با 39 امتیاز بعد از یک هفته به صدر برمی گردد. گسترش فولاد هم با 28 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی باقی ماند.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 146 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 20:10

نفت تهران مقابل استقلال اهواز به پیروزی رسید.

به گزارش کاپ،استقلال اهواز و نفت تهران در حالی از هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که استقلال اهواز قعر نشین در 2بازی اخیر مقابل تیم های بالانشان جدول به تساوی دست پیدا کرده است و این سو استقلال اهواز را متحول شده می توان نامید.

در سوی دیگر شاگردان علیرضا منصوریان هم با برد هفته گذشته مقابل استقلال کمی از بحران خارج شد اما در نیمه اول این دیدار مقابل استقلال اهواز نتوانست موقعیت چندانی برای خود خلق کند. در مقابل شاگردان سیاوش بختیاری زاده 3 موقعیت گلزنی داشت که علیرضا بیرانوند ان ها را مهار کرد.

از نکات مهم نیمه اول این دیدار مصدومیت رضا علیاری،بازیکن نفت تهران بود که گفته می شود مشکوک به پارگی رباط صلیبی است.

در نیمه دوم دو تیم موقعیت های چندانی نداشتند اما شاگردان منصوریان در نهایت توانستند در دقایقی پایانی به گل برسند و 3 امتیاز را به دست آورند. تک گل این دیدار دقیقه 87 توسط عیسی آل کثیر به ثمر رسید.

محمد دانشگر تنهای بازیکنی بود که از نفت تهران کارت زرد دریافت کرد و  بازی هفته آینده تیمش مقابل ذوب آهن را از دست داد.

استقلال اهواز با 9 امتیاز  در جایگاه شانزدهم جدول باقی ماند.شاگردان علیرضا منصوریان هم 32 امتیازی شدند و به جایگاه ششم صعود کرد تا شاگردان قلعه نویی دوباره یک رده سقوط داشته باشند و به رده هفتم جدول بروند.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 138 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 20:10

دو تیم ملوان و راه آهن به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش کاپ، تیم های فوتبال ملوان و راه آهن از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی انزلی مقابل هم قرار گرفتند. پیش از این مسابقه ملوان از 20 بازی خود صاحب 4 برد، 8 مساوی و 8 شکست شده بود و با 20 امتیاز در رده سیزدهم قرار داشت. راه آهن هم با 3 برد، 8 مساوی و 9 شکست و کسب 17 امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته بود.

دیدار دو تیم در حالی برگزار شد که تساوی به سود هیچ یک از دو تیم نمی توانست باشد اما برد هر یک از تیم ها در این نبرد 6 امتیازی، می توانست علاوه برآن که تیم برنده را به میانه جدول نزدیک کند، بلکه رقیب این تیم را هم بیش از پیش به جمع پایین نشین ها برساند. در مسابقه دو تیم به جز سه کارت زرد که نصیب نوری، محرمی و ستاری شد هیچ اتفاقی نیفتاد تا بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد. 

با این نتیجه ملوان 21 امتیازی جای فولاد را در رده دوازدهم گرفت و راه آهن 18 امتیازی هم از رده 15 تکان نخورد.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 128 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 20:10

هافبک تیم فوتبال استقلال بازی مقابل راه آهن را از دست داد.

به گزارش کاپ،امید ابراهیمی با دریافت کارت زرد در بازی مقابل گستر، 5 کارته شد و دیدار هفته آینده را از دست داد.

استقلال در هفته بیست و دوم به مصاف راه آهن خواهد رفت.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 141 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:05

مهاجم استقلال بعد از 53 روز برای استقلال گل زد و 7 گله شد.

به گزارش کاپ، سجاد شهباززاده مهاجم اردبیلی استقلال موفق شد در دقیقه 33 مانند بازی رفت دروازه گسترش فولاد را باز کند. شهباززاده با گل زیبایی که به ثمر رساند؛ خودش را 7 گله کرد و حالا در حضور فرهاد و بعد از 53 روز گل زد و تعداد گل هایش را به کاپیتان محبوب آبی ها رساند.

سجاد در بازی رفت هم یکی از گلزنان تیمش بود. او حالا 5 گل تا مهدی طارمی فاصله دارد.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 127 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:05

فرهاد مجیدی پس از گل های استقلال تا ارتفاع زیادی به هوا می پرد.

به گزارش کاپ،حاشیه دیدار تیم های استقلال و گسترش فولاد تبریز به شرح زیر است.

*میلاد شیخ فخرالدینی،علیرضا رمضانی،مهدی مومنی و دکتر امین نوروزی از جایگاه ویژه نظاره گر بازی هستند.

*هواداران برای عکس انداختن با فرهاد مجیدی صف کشیده اند اما ماموران به آنها اجازه این کار را نمی دهند.

*فرهاد مجیدی پس از گل های استقلال تا ارتفاع زیادی به هوا می پرد.

*چند بادکنک آبی میان در ورزشگاه به هوا فرستاده شده است.

*ظرفیت طبقه دوم ورزشگاه پر شده است و طبقه پایین نیز دو ردیف خالی دارد.

*هوادارن هنوز در حال ورود به ورزشگاه هستند.

*پرویز مظلومی چند بار از لب خط اعتراض های شدید نسبت به دارور داشت که با تذکر کمک داور چهارم مواجه شد.

*مهدی ماهانی بازیگر سینما و تلویزیون در جایگاه ویژه قرار داد.

*مارکار اقاجانیان با ظاهری متفاوت در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

*فراز کمالوند چند بار سید محسن حسینی را صدا زد و توضیحاتی به او ارائه داد.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 139 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:05

ترکیب راه آهن مقابل ملوان مشخص شد.

به گزارش کاپ،بر این اساس راه آهن در این بازی با محسن فروزان،ابراهیم کریمی،فرشاد فرجی،احمدمهدی زاده،حمید دیوسالار،مهدی حنیفی،مهرداد محمدی،حامد زمانی،علی کاظمی ،بهادر عبدی و محمد عباس زاده به میدان می رود.

دیدار ملوان و راه آهن از هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی انزلی آغاز می شود.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 136 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 17:42

کاپیتان اسبق استقلال به ورزشگاه آزادی رفت.

به گزارش کاپ،فرهاد مجیدی لحظاتی قبل با حضور در ورزشگاه آزادی مورد استقبال هواداران استقلال قرار گرفت.

وی همراه با امیر بردیا،پسر خود به ورزشگاه آزادی آمد و در زمین حاضر شد.

دیدار استقلال و گسترش فولاد از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 124 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 17:42

کاپیتان استقلال در حالی که دست وحید طالب لو را گرفته بود به سمت هوادران استقلال رفت.

به گزارش کاپ،حاشیه  دیدار استقلال و گسترش فولاد تبریز به شرح زیر است.

*هواداران حاضر در استادیوم علیه شیث رضایی و محمد نصرتی شعار سر دادند.

*حدود 30 هزار نفر در 30 دقیقه مانده پیش از ششروع بازی در استادیوم حاضر هستند.

*زمانی که پیمنتا،بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز به زمین آمد از جمعیت حاضر در استادیوم متعجب شد.

*حمید فرزانه،مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با استقلالی ها خوش و بش کرد.

*سید مهدی سید صالحی که سابقه بازی در استقلال را دارد به سمت بازیکنان رفت و لحظاتی با آنها به صحبت پرداخت.

*سید مهدی رحمتی در حالی که دست وحید طالب لو را گرفته بود به سمت هواداران استقلال رفتند.

*جواد قراب پیشکسوت استقلال از تماشاگران بازی است.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 133 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 17:42

سرمربی سابق چلسی برای دیدن بازی ایکاردی و میراندا شاهد بازی اینتر مقابل سامپدوریا خواهد بود.
به گزارش کاپ، ژوزه مورینیو دو بازیکنان اینتر را در سن سیرو زیر نظر خواهد داشت. مائرو ایکاردی و میراندا دو بازیکنی هستند که گفته می شود مورینیو در زمان جانشینی فان گال قصد دارد برای خرید و انتقال آنها به منچستریونایتد اقدام کند. گزارشات حاکی از آن است که مرد پرتغالی برای پیاده کردن تغییرات اساسی در ترکیب شیاطین سرخ به دنبال این زوج از آمریکای جنوبی است.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 129 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:18

یازده بازیکن استقلال برای بازی با گسترش فولاد مشخص شدند.

 به گزارش کاپ و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با نظر پرویز مظلومی در ترکیب یازده نفره استقلال در مصاف با گسترش فولاد، مهدی رحمتی، محمدرضا خرسندنیا، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و سجاد شهباززاده به میدان می روند.


- - , .

آخرین کاپ ها...
ما را در سایت آخرین کاپ ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار cup بازدید : 132 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:18